Benvolgut senyor Hereu.
Els ciutadans de Barcelona, encara que no s'ho cregui, no som idiotes i n'estem farts que ens tracti com a tals. Estem cansats de llenguatge ridícul tipus "pacificació del trànsit" o d'ingeni barato tipus "Visc(a) Barcelona". També estem cansats que ens prenguin el pèl amb suposades millores "per al ciutadà i la ciutadana" (m'entren basques) com la de la Diagonal, quan en realitat només volen ajuntar els 2 tramvies perquè la van cagar i ningú agafa el del Besós i ara es carregaran un dels pocs trams que respira urbanisme clàssic de la ciutat. També estem cansats de la seva meravellosa Guàrdia Urbana i de la grúa, anys enrere, molts anys enrere ja, un cos amigable al servei dels nostres problemes quotidians i ara reconvertit en un cos que ens amarga la vida dia si dia també amb les seves arbitrarietats. Tots tenim més d'una mala història que explicar sobre això. On és aquella Barcelona on podies parar 5 minuts a la cantonada per carregar paquets, o per esperar la nòvia, o pel que sigui? I no parlem dels seus també meravellosos espais arquitectònics moderns i fantàstics per a la postal, com el Fòrum, per dir-ne un de típic, però sempre buits de gent, perquè no tenen ànima. Miri senyor Hereu, no puc continuar perquè la llista no s'acabaria mai. Només una cosa: faciliti'ns la vida i no ens puteji més. El convido al cine, si vol, però deixi'ns viure tranquils, home!
dimarts, 9 de març del 2010
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
'Una vecina del Raval da un cachete a Hereu porque no soluciona sus problemas... Tras la tímida bofetada, ambos se dieron dos besos' (La Vanguardia)
ResponEliminaenllaç
O sigui, tot va bé si acaba bé...
O tempo'a o mo'es
ResponElimina