diumenge, 7 de març del 2010

Vacaciones

"El hombre del futuro sólo tendrá 15 días de vcaciones". Això va dir, orgullós de si mateix, l'ex-director de marketing de Retevisión, un workoholic que feia treballar els seus equips fins i tot diumenge a la nit.

Al marge de la falta de respecte pels seus treballadors i les seves famílies, que ja és molt, per no dir tot, la reflexió no pot ser més estúpida: primer, per pensar que tothom viu i treballa igual, segona per pensar que el sistema occidental de treball és inamovible, irreductible i perenne i, tercera, per reduir els humans a mers esclaus de si mateixos, titelles sense voluntat. Quin tarat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada