diumenge, 7 de març del 2010

Arquitectes

¿Algún dia hi haurà algún arquitecte suficientment modern, talentós i avantguardista capaç de tornar a fer parcs i places agradables, sense exabruptes arquitectònics ni desnivells estranys? Només cal posar arbres, parterres amb flors i poca cosa més... ¿Tan difícil és, senyores i senyors arquitectes?

3 comentaris:

  1. Per fer això no calen arquitectes, només jardiners... I aleshores, per al qui paga ja no és tan guai. Quants jardiners has vist amb ulleres de pasta?

    ResponElimina
  2. Si senyor, hi falta carinyo avui a l'arquitectura. Els espais i els edificis són freds. Sembla que no sàpiguen veure què conservem i què no del passat. Amb el gustarro que dóna prendre's una birreta al sol en una terrasseta d'una plaça de to-ta-la-vi-da!!

    ResponElimina
  3. Ben dit. Em reventa veure com estan convertint una plaça que era plana, a nivell de carrer, en una plaça amb un macro-pegote de ciment i, això si, quatre arbres. Però, per què aquest mamotreto de ciment i parterres de ferro alçats?

    ResponElimina