skip to main
|
skip to sidebar
El blog del Casti
dissabte, 27 de febrer del 2010
Filosofia hawaïana
Ho'oponopono
2 comentaris:
jordi beulemans
27 de febrer del 2010, a les 13:34
Jo sempre n'havia dit 'No por - No por'!
Respon
Elimina
Respostes
Respon
Ego
1 de març del 2010, a les 10:45
Jo també, sempre, de tota la vida.
Respon
Elimina
Respostes
Respon
Afegeix un comentari
Carrega'n més...
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Forum
Seguidors
Arxiu del blog
▼
2010
(16)
►
de juliol
(1)
►
d’abril
(1)
►
de març
(9)
▼
de febrer
(5)
Al punt
Filosofia hawaïana
Nova vida
Rescat
Desencís
Jo sempre n'havia dit 'No por - No por'!
ResponEliminaJo també, sempre, de tota la vida.
ResponElimina