skip to main
|
skip to sidebar
El blog del Casti
dijous, 25 de febrer del 2010
Rescat
El que m'emprenya dels empresaris és que, quan les coses van malament, en comptes de rescatar les persones es dediquen a rescatar els beneficis.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Forum
Seguidors
Arxiu del blog
▼
2010
(16)
►
de juliol
(1)
►
d’abril
(1)
►
de març
(9)
▼
de febrer
(5)
Al punt
Filosofia hawaïana
Nova vida
Rescat
Desencís
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada