dimecres, 24 de febrer del 2010

Desencís

Tan fàcil que podria ser tot, i sempre ens liem. Últimament només em cauen patacades de gent interessada, que només va a la seva, que et fa servir com si fos el teu amo. El teu amo! L'amo de les teves hores, dies, l'amo del teu temps. No ho acabo d'entendre. Sembla que la bona voluntat és un recurs antiquat.

Les mares mosseguen quan treballes amb elles. I els homes? Els homes les llepen per ser acaronats.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada